Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
yortem.over-blog.com

מנשאי אופניים לטיול בטבע

 

טיול אופניים בטבע יכול להיות מאוד מהנה וכיפי, אבל על מנת שנוכל להתחיל את הטיול בכלל אנחנו צריכים דרך להעביר את האופניים שלנו לטבע. איך עושים זאת? אנחנו לא נרכב מהבית עד הטבע בשביל לרכב בטבע נכון? אנחנו ניקח מתקנים ייעודיים שקיימים בדיוק למטה זו. מתקנים אלו נקראים גגונים לרכב ומנשאי אופניים. גגונים לרכב אלו מתקנים המתחברים לגג הרכב ומאפשרים העמסה וחיבור של מתקנים נוספים ייעודיים לכל מטרה. למשל תא חפצים שמתחבר לגג הרכב, מנשא קיאק או גלשן וכמובן מנשא אופניים.

מנשא אופניים זהו מתקן המתחבר לגג הרכב או לחלקו האחורי של הרכב - תא המטען - ובאמצעותו אפשר להעמיס ולחבר אופניים לרכב בצורה טובה ונוחה כדי שהם לא יזוזו במהלך מהמורות הדרך. תחשבו על זה ככה, במקום לדחוס את האופניים לתא המטען או לשים אותם בקיפול בתוך המושב האחורי אתם פשוט קונים מתקן ייעודי עם תופסנים טובים ונוחים שיחזיקו עבוכרם את האופניים מחוץ לרכב.

מנשאי האופניים תורמים להרגשת הביטחון לא רק של האופניים עצמם אלא גם של הגוף והנפש. אם תא המטען שאליו דחסתם את האופניים ייפתח חס וחלילה והאופניים יפלו לכביש זה עלול להיות לא נעים. אבל כשיש מתקן בטיחותי שנועד בדיוק למטרה זו אז אפשר לדעת שאתם בידיים טובות. עכשיו כל מה שנותר לכם הוא להעמיס, להגיע ליעד ולהתחיל ליהנות.

 
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post